Γιατί πρέπει να προσθέσεις τις σούπες στη διατροφή σου; Κράτα σημειώσεις!

Μα σούπα; Ναι για ένα σωρό λόγους που θα σου απαριθμήσω ευθύς αμέσως! 1. Οι σούπες καταπραϋνουν το στομάχι μας, καθιστώντας τες ιδανικό φαγητό σε περιόδους που μας έχει καταβάλλει κάποια ίωση, έχουμε καταπονηθεί από την κούραση αλλά και κατά τις δύσκολες μέρες του μήνα που οργανικά είμαστε πιο ευαίσθητες. 2. Βοηθούν στην απώλεια βάρους, αφού όπως είναι γνωστό οι υγρές τροφές δημιουργούν γρηγορότερα το πολυπόθητο αίσθημα κορεσμού. 3. Μπορούμε να φτιάξουμε σούπα με ό,τι υλικά μας έρθουν στο μυαλό και κάνουμε όρεξη, συνεπώς μιλάμε για ένα φαγητό διόλου βαρετό! 4. Όπως κάθε υγρό έτσι και οι σούπες προσφέρουν στον οργανισμό μας την ενυδάτωση που του λείπει χειμώνα-καλοκαίρι. 5. Κρύος καιρός; Ευκαιρία για μια σουπίτσα που θα μας ζεστάνει!

Και επειδή δεν γίνεται να σε ξεσηκώνω έτσι χωρίς να έχω κάτι να σου προτείνω, παρακάτω θα βρεις τις οδηγίες για μια από τις ευκολότερες σούπες στον πλανήτη, αποτέλεσμα μιας έμπνευσης της στιγμής μια μέρα που έκανα όρεξη για σούπα με noodles! Βέβαια η σούπα που θα δεις δεν περιλαμβάνει noodles γιατί που να τα έβρισκα η χριστιανή Κυριακάτικα που τα θυμήθηκα; Περιλαμβάνει όμως το ελληνικό υποκατάστατο που λέγεται φιδές!

Σούπα με φιδέ, μανιτάρια και φρέσκο κρεμμυδάκι!

1. Ελάχιστο λάδι, μισή σκελίδα σκόρδο και σοτάρουμε τα μανιτάρια στο κατσαρολάκι που θα βράσουμε τον φιδέ. Προσωπικά αποφεύγω να παίρνω μανιτάρια σε κονσέρβα γιατί κρατάνε πολύ νερό και είναι δύσκολα στο σοτάρισμα. Για τη συνταγή χρησιμοποίησα μανιτάρια του γένους Agaricus.
2.
Αφού είναι έτοιμα τα μανιτάρια μας, προσθέτουμε αρκετό νερό και το αφήνουμε να βράσει.
3. Στο μεταξύ ρίχνουμε μια κουταλιά της σούπας ζωμό λαχανικών σε κόκκους της Knorr που δίνει απίστευτη γεύση.
4. Προσθέτουμε όσες φωλιές φιδέ θέλουμε, αναλόγως το πόσοι θα φάνε. Με 4 φωλιές τρώνε άνετα 2 άτομα. Έχε στο νου σου ότι ο φιδές δεν θέλει πολύ βράσιμο, δέκα λεπτά το πολύ!

5.
Προσθέτουμε το φρέσκο κρεμμυδάκι που έχουμε κόψει σε ροδέλες και περιμένουμε.
6.
Μόλις ο φιδές μας είναι έτοιμος, σερβίρουμε με μπόλικο φρέσκο πιπέρι!

 

Τα θετικά της συγκεκριμένης σούπας είναι ότι περιλαμβάνει υλικά που κατά ένα μεγάλο ποσοστό έχουμε όλοι στα σπίτια μας, είναι γρήγορη στην προετοιμασία της (μόνο το κόψιμο των μανιταριών απαιτεί ουσιαστικά χρόνο) αλλά και στην εκτέλεση της και περιλαμβάνει τον φιδέ που σαν υδατάνθρακας την κάνει πολύ χορταστική αλλά την ίδια στιγμή έχει λιγότερες θερμίδες από τα κλασικά μακαρόνια. Ωραία ιδέα;  😀

Advertisements

One thought on “Γιατί πρέπει να προσθέσεις τις σούπες στη διατροφή σου; Κράτα σημειώσεις!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s